loading...
south korea
sarina بازدید : 285 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

حالا بریم سرغذاهاشون : از نظر من غذاهای کره ای شکل خیلی خوبی دارن و هر کسی ببینه دلش میخواد از اون ها بخوره من خودم جایی نتونسم غذای اصل کره ای بخورم .

 

 

 اسم این غذا بولگوگیه

اینم کیمچی معروف کره ای ها

هه جانگ گوک

البته بیشتر غذاهاشون باب میل ما ایرانی ها نیست.

سوپ سویا, طرز تهیه ی انواع سوپ ,سوپ جو با شیر

دنجان جیگه(سوپ سس سویا) 

بوجیم گه(نوعی کوکو)

دوکا

نودل

بیبیم باپ


fast food

فست فود های کره ای

اینم چندتا از menu  رستوران  های کره ی جنوبی شاید واستون جالب باشه

 

رستوران ها ی کره جنوبی

اینم از رستوران های خیابانی
علاقه ی من بیشتر به streets food  اگر به کره رفتم اول سراغ این رستوران ها میرم  
برچسب ها درباره کره جنوبی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وبلاگم چطوره ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 1,264
  • بازدید کلی : 113,479